Vi söker en Eftermarknadsansvarig

GBJ Bygg fortsätter att växa på bostadsmarknaden och med flera nya och spännande projekt på intågande behöver vi nu förstärka organisationen med en Eftermarknadsansvarig. Vår organisation präglas av prestigelöshet och stark teamkänsla, vi hjälper varandra när det behövs. Hos oss arbetar alla under ett stort mått av eget ansvar, utrymmet för egna idéer är generöst och det är kort väg till besluten. Låter det som något för dig?  

Om tjänsten

Som Eftermarknadsansvarig kommer du att ha det övergripande ansvaret och vara företagets kontaktperson gällande projekt i eftermarknadsskede – från överlämnande till kund fram till garantitidens slut. Du ansvarar för att våra kundåtaganden uppfylls i omfattning enligt våra entreprenadkontrakt och att garantiärenden hanteras skyndsamt och korrekt. I rollen deltar du vid slutbesiktningar, överlämningsmöten och ansvarar för garantibesiktningar.

Du kommer att arbeta i nära samarbete med vår byggserviceavdelning och deras resurser, tillsammans med dem driver och planerar du eftermarknadsarbetet.  Du har en daglig kontakt med våra kunder, leverantörer, underentreprenörer samt avdelnings- och platschefer.

Tjänsten är på heltid och du utgår från vårt kontor i Växjö

Om dig

I rollen erbjuds du en variation av arbetsuppgifter som kräver både självständighet samt flexibilitet och du tycker om att planera och strukturera ditt eget arbete. För att kunna nå uppsatta mål är det viktigt att du är affärsmässig, driven samt har lätt att skapa goda relationer med kunder, medarbetare och samarbetspartners. Du är inte heller främmande för att på egen hand åtgärda enklare fel och brister.  Du trivs helt enkelt med att ha kontakt med andra människor och att ge god service.


Vi ser även att du har:

  • Något eller några års erfarenhet av en liknande roll alternativt en roll inom byggproduktion är meriterande
  • God förmåga att uttrycka dig i svenska i tal och skrift
  • Erfarenhet av att läsa och förstå ritningar
  • God datakunskap
  • God förmåga att planera och dokumentera
  • Erfarenhet av entreprenadjuridik och inköp är meriterande
  • Erfarenhet av att läsa och förstå ritningar
  • Datakunskap
  • Förmåga att planera och dokumentera
  • Erfarenhet av entreprenadinköp är meriterande

Vad erbjuder vi?

GBJ Bygg erbjuder dig möjligheten till ett varierande jobb med stort utrymme att själv påverka utformningen av din roll. Vi har en modern och väl fungerande organisation som ligger tekniskt i framkant. Förutom trevliga och engagerade kollegor erbjuder vi dig även en rad förmåner och goda utvecklingsmöjligheter i en spännande arbetsmiljö. Vi värdesätter våra medarbetare och strävar efter en familjär och öppen stämning, där taket är högt och beslutsvägarna korta.

Ansökan

Urval och intervjuer sker löpande. Tillträdesdag: Enligt överenskommelse.
Välkommen med din ansökan till Kenny Lindgard, kenny.lindgard@gbjbygg.se 072-088 25 25

Om oss

GBJ Bygg startades 1945 och är verksamma inom byggentreprenad, mark, byggservice och bostadsutveckling. I koncernen som innefattar flera bolag är vi idag ca 250 anställda och omsätter ca 2 miljarder kronor. Vi har kontor på flera orter varav huvudkontoret finns i Växjö. Vi är en trygg arbetsgivare med en kompetent organisation som genomsyras av kvalitetstänkande i alla led.  Genom ett starkt lagarbete, där samarbete är a och o, skapar vi en väl fungerande arbetsplats med gemensamma mål som levererar kvalitet på utsatt tid.

    SKICKA ANSÖKAN

    Du kan även skicka din ansökan via E-post till kontaktpersonen nedan.









    Genom att klicka på "Skicka" samtycker jag till att mina uppgifter registreras och behandlas i rekryteringssyfte enligt vår integritetspolicy

    Arbetschef GBJ Bygg Växjö
    Kenny Lindgard
    E-post